Monday, March 28, 2011

Uitm Shah Alam


assalam...
lame da xupdate blog nih...
da nk cukup 3 bln aku kt uitm Shah alam nih..
so far, aku byk main jer...asgmt berlambak pon ttp main gak..sentuh ckit,men game,sentuh ckitm men fb...so, bile nk bt asgmt nyer..
test lak da nk ujung2 sem nih dtg cam ujan...haishh..otak pnt..so diploma n degree adalah 2 level yg sgt berbeza dr segi cara belajar..kt shah alam ni laju gler kot blaja, da mcm train dah( ok ni metafora jer, eh btol ker metafora?..hau3)...
tp yg best nyer sem nih kt cni dpt knal ngan kwn2 baru, sume nyer baik2 n cool2 belake...then dpt g trip g singapore( ok,ni 1st time g spore..huhu)..kt spore mmbe aku ajak msuk universal studio..perghhhh mmg mantap la mainan kt dlm tuh..naik biol otak aku men bnde2 tu...so, credit utk USS tu...
ok, berbalik kpd citer kt uitm shah alam td...da ujung2 sem nih, mmg agak serabut ngan test,presentation n asgmt yg nk kene submit..kelas ganti lak bersepah2, smpi aku pon da xlrt nk g klas (sy mmg rajin g klas, ok! ;p)..
ok la, tido duluuuuuuuuu...berehhhhh

2 comments: